مظلومی: دیروز هوا خوب بود، امروز آلوده شد؟
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چطور مسابقه دیروز انجام شد و امروز هوای تهران آلوده‌تر از دیروز شد؟

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره لغو دیدار امروز مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: اینكه چه داستانی باعث شده بازی لغو شود را باید از آقایانی پرسید كه این كار را كردند. اگر آنها به فكر سلامتی بازیكنان هستند كه نیستند، به این فكر نمی‌كنند كه ما در طول هفته تمرین می‌كنیم و آیا فقط این مسابقه است كه مشكل‌ساز است.
وی افزود:‌ نمی‌دانم چه كسی این تصمیم را گرفته است. اگر قرار بر تعطیلی بود بگویند این فوتبال دو ماه تعطیل است تا ما هم این تمرینات را تعطیل كنیم. ما امروز همه جور برنامه‌ریزی كرده بودیم، هزینه كردیم، جلسه گذاشتیم. بازیكنان می‌دانستند چه كسی بازی می‌كند وچه كسی در تركیب نیست. اكنون با این تیم چه كنم.
سرمربی استقلال تاكید كرد: مجبور شده‌ایم هتل را تخلیه كنیم و وضعیت خیلی بدی داریم. اعصابم به هم ریخته است. بازیكنان بلاتكلیف هستند. ما كاملا آماده مسابقه بودیم. تیم شهرداری تبریز هم همین وضعیت را دارد. حداقل بگویند كه فردا هم بازی برگزار نمی‌شود تا خیال‌مان راحت شود.

مظلومی گفت: امروز و فردا چه معنی دارد. چرا ما را بلاتكلیف گذاشته‌اند. در اتوبوس به سمت ورزشگاه در حال حركت بودیم و از رادیو شنیدیم كه بازی لغو شده است. هیچ كس نباید با ما تماس بگیرد و این موضوع را اطلاع دهد. شما جای من بودید چه می‌كردید. اگر قرار باشد چنین جبهه‌های مختلفی در فوتبال باشد، ما به كجا می‌رویم.ب عدا می‌گویند چرا اعتراض می‌كنید.
مظلومی تصریح كرد: بحث آلودگی هوای تهران چند روز است كه مطرح شده، چه طور دیروز كه بازی در تهران انجام شده هوا خوب بود اما امروز هوا بد شد. این مشكلات را باید ارگان‌ها بین خود حل كنند. اكنون تیم پیشكسوتان كه همگی بالای 40 سال سن دارند در حال تمرین در كمپ تیم ملی هستند. كسی هم سكته نمی‌كند اگر قرار بر تغییر است چرا زودتر اعلام نمی‌كنند.
وی در پاسخ به این سؤال كه آیا آمادگی بازی روز شنبه را دارند یا خیر، گفت: برای ما خیلی سخت است همین حالا مشكل جا داریم. من از مدیریت هتل المپیك تشكر می‌كنم كه چند اتاق در اختیار ما گذاشته تا بازیكنان را 5-6 نفره در این اتاق‌ها جای دهیم.
مظلومی با این سوال كه چرا بازیكنان را آزاد نمی‌گذارد گفت: نمی‌توانم تیم را رها كنم. تغذیه این بازیكنان كنترل شده است. ما نمی‌توانیم چوب بی‌برنامگی آنها را بخوریم. این وضعیت واقعا ناراحت كننده است.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 19 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: